ACTIE: Bij aankoop van een bank of stoel krijgt u een doe-het-zelf pakket Protexx cadeau!

ALLE PRODUCTEN VAN INNOVATION WORDEN GRATIS BEZORGD IN NEDERLAND EN BELGIË
BESTELLING ZONDER REGISTRATIE IS MOGELIJK; U KUNT BESTELLEN ZONDER EEN ACCOUNT AAN TE HOEVEN MAKEN

Wat is het verschil tussen een standaardkleur en overige kleuren?
Innovation heeft van elk artikel een aantal kleuren op voorraad in Denemarken. Het artikel heeft derhalve een levertijd van 3-4 weken. Wilt u het artikel in een overige kleur bestellen, dan wordt het artikel speciaal voor u gemaakt. De levertijd wordt 12 weken en er is altijd een meerprijs aan verbonden.
U kunt in het uitvalvenster zien welke kleuren standaard zijn voor een product en welke kleuren een meerpijs hebben.

Kan ik alle banken bekijken in de winkel?
Nagenoeg alle modellen van Innovation staan opgesteld in onze winkel aan de Marialaan 118 in Nijmegen. Mocht het model wat u zoekt er onverhoopt niet staan, dan kunnen wij altijd een vergelijkbaar product laten zien om uit te proberen.
De winkel is van dinsdag t/m vrijdag geopend van 11.00 tot 17.30 uur en op zaterdag van 11.00 tot 17.00 uur.

Het is voor mij heel moeilijk om tijdens openingstijden de winkel te bezoeken, kan ik eventueel op een ander tijdstip komen?
Ja, dit is mogelijk. U kunt contact met ons opnemen om hiervoor een afspraak te maken.

Ik wil iets vragen maar de winkel is al gesloten, wat kan ik doen?

Ook buiten openingstijden kunt u altijd telefonisch contact met ons opnemen op 0243605466 voor informatie of advies. Dagelijks bereikbaar van 10.00 – 22.00 uur.
Een bericht sturen via Whatsapp is mogelijk op: +31622161627

Ik heb op zeer korte termijn een bank nodig, hebben jullie ook voorraad?

We hebben veel verschillende modellen op voorraad. U kunt hiervoor kijken bij onze outlet: www.innostore-outlet.nl
Ook kunt u even telefonisch contact met ons opnemen op 0243605466 voor informatie of advies. Dagelijks bereikbaar van 10.00 – 22.00 uur.
Een bericht sturen via Whatsapp is mogelijk op: +31622161627

Waar kan ik aan denken als ik naar de winkel kom om een bank uit te zoeken?
Het is altijd handig om een foto te maken van uw interieur en/of eventueel een staaltje van gordijnen of tapijt mee te nemen. Ook is het verstandig om van tevoren de ruimte op te meten, en misschien heeft u een plattegrond.

Waar kan ik op letten bij het kiezen van een model?
– Afmeting als bank; past het in de bestemde ruimte?
– Afmeting als bed; eenpersoons, tweepersoons of een twijfelaar?
– Gebruik; dagelijks, regelmatig of sporadisch?
– Gebruik; vooral om op te zitten of vooral om op te slapen?
– Opbergruimte; wilt u graag het dekbed opbergen in de bank?

Welk soort matras moet ik hebben?
– De meeste banken zijn uitgevoerd met een pocketvering; deze zorgt voor een comfortabele tegendruk en gaat jarenlang mee
– Enkele modellen zijn uitgevoerd met HR koudschuim; deze zorgt voor een stevige matras zonder kans op kuilvorming
– Bij de ‘Multifunctional’ collectie kunt u kiezen uit schuim, pocketvering en latex: de schuimmatras is geschikt voor logeergebruik, de pocketvering- en latexmatras zijn zeer geschikt voor dagelijks gebruik

Zijn de banken stevig, zak ik er niet doorheen?
Alle banken hebben een stevig stalen frame; u kunt er dus absoluut niet doorheen zakken

Bij sommige banken zit er een gleuf in bedstand, ligt dit wel gemakkelijk?
Over het algemeen ervaart men deze gleuf als geen probleem, maar natuurlijk kunt u er ook een topdekmatrasje overheen leggen

Eigenlijk wil ik een slaapbank met een lattenbodem, welke zijn dat?
De banken met onderstel uit de collectie ‘Multifunctional’ zijn uitgevoerd met een lattenbodem

Zijn de banken gemakkelijk in en uit te klappen?
De banken van Innovation hebben diverse systemen. Op de filmpjes is te zien hoe men de bank in en uit kan klappen

Klappen de banken niet om als je op de rand zit?
Alle banken van Innovation zijn zo ontworpen dat je op alle kanten kunt zitten zonder dat deze naar beneden klapt

Ik zou graag een kleurenstaaltje willen ontvangen. Is dat mogelijk?
Ja hoor, wij kunnen u gratis kleurenstaaltjes per post toezenden. Stuur ons dan een mail met uw adres en de gewenste kleurnummers (met een maximum van 5 stalen).
Ook kunt u de staaltjes aanvragen via ons contactformulier. Ook hier graag uw adres en de gewenste kleurnummers in het opmerkingenveld vermelden.

Ik zie bij de opties ‘Protexx’ staan. Wat is dat?
Protexx is een antivlekbehandeling die u eenvoudig op het nieuwe product kunt spuiten. Zie voor meer informatie op onze pagina ‘Protexx’.

Bij het spuiten vande Protexx op de nieuwe bank zie ik strepen ontstaan. Is dit erg?
Nee hoor, dit is normaal. De strepen trekken vanzelf weg bij het opdrogen.

Is het monteren van de banken moeilijk?
Zelfmontage van de Innovation (slaap)banken is niet moeilijk. Ze zijn veelal met eenvoudige inbusbouten in elkaar te zetten. Er zit bij de bank een geïllustreerde handleiding en ook het benodigde gereedschap is ingesloten. Innovation banken zijn namelijk speciaal ontworpen om gemakkelijk zelf te monteren en te demonteren.

Moet ik een account aanmaken om te bestellen?
Nee hoor, het is niet nodig om een account aan te maken met wachtwoord. U kunt eenvoudig bestellen zonder registratie.

Ik wil graag een bank bestellen, maar kan deze pas op een later moment in ontvangst nemen. Is dit mogelijk?
Ja, dit is mogelijk. Wij slaan de bank dan zolang op in ons magazijn. Graag ontvangen we dan 1 week van tevoren een telefoontje wanneer u de bank wilt ontvangen.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ja, dat kan! Het is prettig als u van tevoren laat weten wanneer u van plan bent om langs te komen. Wij kunnen er dan voor zorgen dat de bestelling klaarstaat voor transport.

Kan ik bestellen vanuit het buitenland?
Bestelling is mogelijk vanuit België. Bezorging is gratis.

Krijg ik direct de factuur gemaild?
Bij vooruitbetaling of contante betaling bij aflevering sturen wij u de factuur per mail.
Bij betaling via Sisow iDeal of Sisow Overboeking krijgt u een verwerkte factuur als het betaalde bedrag door ons ontvangen is.

Zijn alle prijzen inclusief BTW?
Ja, alle prijzen zijn inclusief 21% BTW.

Staat de BTW vermeld op de factuur?
Ja, de BTW staat altijd vermeld op de factuur.

Is het voor een buitenlands bedrijf mogelijk om een factuur met verlegde BTW te ontvangen?
Ja, voor bedrijven uit België is het mogelijk om de factuur met verlegde BTW te ontvangen. Wij verzoeken u vriendelijk uw BTW-nummer aan ons door te geven bij bestelling.

Vragen jullie om een aanbetaling?
Een aanbetaling is niet nodig. U kunt eenvoudig het hele bedrag vooraf of bij de aflevering betalen.

Zijn er bezorgkosten aan de bestelling verbonden?
Ongemonteerde bestellingen worden gratis geleverd in heel Nederland en België.
Bij gemonteerde bestellingen vragen wij een vergoeding van € 50,-.

Kan ik mijn bestelling terugsturen?
Als u de bestelling heeft geplaatst via internet, is dit mogelijk op basis van het herroepingsrecht. U heeft het recht om de bestelling binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren.
De meubel(en) dienen ongebruikt en met alle geleverde toebehoren in de originele verpakking geretourneerd te worden. Bij gemonteerde bestellingen is dit dus niet mogelijk.
Als u een product wilt retourneren is het noodzakelijk dat u de retournering meldt middels het contactformulier. Wij geven vervolgens een retourcode die u kunt vermelden op het pakket. Op basis van deze code kunnen wij binnen 14 dagen na ontvangst van het pakket het bedrag terugstorten op uw rekening.
De verzendkosten voor het retour zenden van de meubel(en) zijn voor uw rekening